måndag 9 maj 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 18 / 2022

Veckans läsning har gått rejält trögt, beroende på att jag helt fastnat i att titta på dans-klipp både på YT och Insta.

Hoppas att intresset för att läsa kommer snart tillbaka, så att det inte är så att jag har hamnat i en ny lässvacka.

Som sagt jag har varit mycket upptagen denna vecka med att se på Dans-kipp på YT och Insta, men har även sett en del booktubeklipp och varit på Bio och sett Dumbeldores hemligheter förutom sett på TV-serier som Heartstopper (6 avsnitt och därmed sett första säsongen klart), Feel Good (3 avsnitt), Clark (2 avsnitt) och Lucifer (1 avsnitt).
I veckan har jag lyssnat på musik och ljudbok (6 timmar och 40 minuter).
Detta har jag läst dag för dag

2/5

18 sidor ur The paper mengariet and other stories av Ken Liu (ljudbok)

10 sidor ur Grey sister av Mark Lawrence (ljudbok)

3/5

11 sidor ur Grey sister

4/5

23 sidor ur The paper mengareit

37 sidor ur Grey sister

5/5

47 sidor ur The paper mengarie

23 sidor ur Grey sister

6/5

22 sidor ur The paper mengarie (utläst)

17 sidor ur Grey sister

7/5

18 sidor ur Grey sister

35 sidor ur The death of Vivek oji av Akweeke Emezi (ljudbok)

8/5

16 sidor ur Grey sister

75 siod rur Ryssar är såna som gillar björkar av Olga Grjasnowa


Sammanlagt denna vecka

antal lästa sidor  346

utlästa böcker 1


Sammanlagt i Maj 

antal sidor 422

utlästa böcker 1


 Sammanlagt i April

antal sidor 5132

utlästa böcker13


Sammanlagt i Mars

antal sidor 5912

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 28016

antal böcker 73

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar