måndag 5 februari 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 5 / 2024

 

Jag har väl läst som jag brukar i veckan, även om en del annat kommit emellan. Som att läsa manhwa på datorn, skriva lite på mitt bokmanus.
Har sett en del på booktube men även lite TV-serier, Percy Jackson och Olympierna (3 avsnitt) och Kaledioscope (2 avsnitt)

Annars har jag även lyssnat på musik och ljudbok i veckan som gått.
Vad jag läste dag för dag
29/1
34 sidor ur Orange the compelte collection vol 1Thigo Okano (utläst) 
74 sidor ur Städerskan av Nita Prose

30/1
96 sidor ur Städerskan (utläst)
197 sidor ur Bungo stray dogs vol 2 av Kafka Asagiri & Sango Harukawa (utläst)

31/1
193 sidor ur Attack of Titan av Hajime Isayana (utläst)
50 sidor ur A song of salvaiton av Alecha Dow (ljudbok)
30 sidor ur Drive av James S A Corey (utläst)

1/2
55 sidor ur De utvalda: Tankeläsaren av Kristin Cashore
45 sidor ur A song of salvaiton
45 sidor ur Gideon the ninth av Tamsyn Muir

2/2
57 sidor ur De utvalda
34 sidor ur A song of salvaiton
19 sidor ur Gideon the ninth

3/2
56 sidor ur De utvalda
18 sidor ur A song of salvaition

4/2
64 sidor ur De utvalda
31sidor ur A song of salvaiton
20 sidor ur Gideon the ninth


Sammanlagt läst denna vecka
antal sidor 1059
antal lyssnade timmar ca 3½
antal böcker 5

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 410
antal lyssnade timmar 3½ timmar
antal böcker 0

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 4889
antal lyssnade timmar 36
antal böcker 14

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 5948
antal lyssnade timmar ca 39½
antal böcker 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar