måndag 12 februari 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 6 / 2024


Veckan som gått har jag läst en hel del. Mest för att jag har en del böcker som ska lämnas tillbaka till bokbussen på torsdag. Hade även en sväng med att fastna på internet och läsa manga.
Jag har sett på en del booktube och några TV-serie avsnitt som His Dark materials (2 avsnitt), Shetland (2 avsnitt), Percy Jackson och Olympierna (1 avsnitt) och Kaledioscope (1 avsnitt och därmed avslutat serien).
Har sen lyssnat på musik och ljudbok. Men även lyckats skriva en del på mitt bokmanus.

Vad jag läste dag för dag
5/2
19 sidor ur A song of salvation av Alecha Dow (ljudbok)
65 sidor ur Tankeläsaren av Kristin Cashore
35 sidor ur Gideon the ninth av Tasmyn Muir

6/2
25 sidor ur A song of salvaition
57 sidor ur Tankeläsaren
41 sidor ur Gideon the ninth 
17 sidor ur Den sista sanningen av Philip K Dick

7/2
26 sidor ur A song of salvaition
57 sidor ur Gideon the ninth
193 sidor ur Bungo stray dogs vol 2 av Kafka Asigiri (utläst)

8/2
24 sidor ur A song of salvaition
51 sidor ur Tankeläsaren
23 sidor ur Gideon the ninth

9/2
26 sidor ur A song of salvaition
63 sidor ur Tankeläsaren (utläst)
31 sidor ur Gideon the ninth
21 sidor ur Den sista sanningen

10/2
37 sidor ur A song of salvaition (utläst)
51 sidor ur Sex och lögner av Leila Silmani
55 sidor ur The lottery and other stories av Shirley Jackson
68 sidor ur Choosing Theo av Victoria Aveline (ljudbok)
35 sidor ur Gideon the ninth

11/2
42 sidor ur Sex och lögner
70 sidor ur The lottery...
73 sidor ur Choosing Theo
35 sidor ur Gideon the ninth
 

Sammanlagt läst denna vecka
antal sidor 1240
antal lyssnade timmar ca 6
antal böcker 3

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 1650
antal lyssnade timmar 9½
antal böcker 3

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 5948
antal lyssnade timmar ca 39½
antal böcker 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar