lördag 25 januari 2020

Pågående läsning #167 plus vad jag hört och sett på i veckan

Läsningen denna vecka har flutit på bra, jag har lyckats med att avsluta en bok som har funnits i denna hög i flera veckor, hoppas att även kunna avsluta The Grand man i veckan som kommer plus Hobbiten.
Skulle inte skada om jag även skulle kunna lyckas att göra samma sak med Bergtagen men det kommer nog inte att ske.

I veckan har jag även sett på tv-serier förutom booktube, som The blacklist, Riverdale, 13 reason why och Orphan Black.

Har lyssnat på en ljudbok, även om det var en kort en. Sen har jag lyssnat på några poddar som Potterles, Podcasturbia´s The Blacklist podcast, Blacklist podcast, Clone club: an Orphan black podcast, Orphan black podcast, Riverdale after dark och The Riverdale Register.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar