lördag 4 januari 2020

Bäst och sämst 2019

Bildresultat för böcker prispall


Tänkte det skulle vara kul att ha nerskrivet plus för er andra att se vad som var den bästa läsningen för mig i år, de böcker som fått 5 av 5 möjliga i betyg plus vad som jag har gett sämst betyg, 2, i år plus ett par som jag inte ens klarade av att läsa klart. Länkar till recensionerna jag har skrivit.

Först ut de som fått betyget 5.

Sen de två som jag DNF (did not finnish) i år
  • Tithe av Holly Black 
  • Drottningens juvelsmycke av Jonas Love Almqusit
Följda av dem som fick betyget 2.

2 kommentarer:

  1. 1984 fick 2 eller 2,5 av mig också. Gillade inte språket och tyckte den var otroligt tråkig.

    SvaraRadera
  2. 1984 har inte fått jättehögt betyg av mig heller, även om själva berättelsen kan vara intressant. Inser att jag är väldigt snål med 5:or.

    SvaraRadera