onsdag 25 november 2020

Läsplaner för december


Efter att haft ett år med flera readathons och readalongs jag deltagit i ville jag försöka hålla decembers läsning lite mera efter vad jag själv vill läsa, även om jag tänkte försöka fullfölja och läsa böcker som passar in på alla de resterande punkter i Kaosutmaningen som jag har kvar.

I förra helgfrågan var det ju även tal om julböcker och dessa som jag har listade nedan var böcker jag hade tänkt läsa i december. Dock glömde jag den sista boken på listan då. 


Men sen har jag haft denna readathon, Cloak and dager Christmas i bakhuvudet, för jag har vetat att den funnits i ett par år och den har tidigare inte passat in i min läsplanering men i år kanske.
Och mysdeckare gillar jag ju att läsa och har flera på lut som jag velat läsa för längesen men inte hunnit med än, så det kan ju hända att jag trycker in en och annan deckare i december.

Sen finns det även ett par andra julinspirerade readahtons jag har hört talas om och det kan hända om ändå de böcker jag har planerat passar in på de punkterna att jag lite löst deltager i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar