onsdag 20 december 2023

20e decembers lucka : Haikyu! vol 1 av Haruichi Furudate

 Ever since he saw the legendary player known as the 'Little Giant" compete at the national volleyball finals, Shoyo Hinata has been aiming to be the best volleyball player ever! He decides to join the team at the high school the Little Giant went to-and then surpass him. Who says you need to be tall to play volleyball when you can jump higher than anyone else?

After losing his first and last volleyball match against Tobio Kageyama, the King of the Court, Shoyo Hinata swears to become his rival after graduating middle school. But what happens when the guy who is supposed to be his rival ends up being his teammate?!
Beskrivning av bokens handling hämtad från Adlibris.

En till manga som jag testar då jag har fått tips om den från booktuber jag tittat på, men sen hade även sönerna som spelar volleyboll (= Haikyu ) som den japanska titeln betyder, sa att de har läst och visste om.
Sen är det mycket volleybollspelande och snack, men det gör mig inte så mycket för ändå volleyboll har jag rätt bra koll på regler och har spelat både i skolan och med vänner på skoj men gillat att spela och se på matcher än vad jag gillat andra sporter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar