fredag 15 juli 2022

The bookish life of Nina Hill av Abbi Waxman

 

Nina has her life just as she wants it: a job in a bookstore, an excellent trivia team and a cat named Phil. If she sometimes suspects there might be more to life than reading, she just shrugs and picks up a new book.

So when the father she never knew existed dies, leaving behind innumerable sisters, brothers, nieces, and nephews, Nina is horrified. They all live close by! She'll have to Speak. To. Strangers.

And if that wasn't enough, Tom, her trivia nemesis, has turned out to be cute, funny and interested in getting to know her...

It's time for Nina to turn her own fresh page, and find out if real life can ever live up to fiction...

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Adlibris.

En bok som hade intresserat mig med sin handling innan jag började läsa den då den skulle handla om Nina som är en boknörd så att säga. Hon delar många likheter med mig och jag känner igen mig i henne och flera andra karaktärer i boken. Gillar verkligen mysfaktorn jag får från denna bok när jag läser den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar