lördag 26 oktober 2019

Pågående läsning #154 plus vad jag sett och hört på i veckan

Bildresultat för Daisy Jones and The Six



















Läsningen har gått så där denna vecka, men jag vill läsa mer, helst läsa ut dessa böcker som jag har hållt på att läsa i evigheter känns det som.

Jag har dock haft en vecka då jag än en gång har fastnat i att se TV-serier, såg hela säsong 6 av The 100 i veckan, har även sett avsnitt av Star Trek the original series, The Walking dead, Unbelivable, Ounce upon a time och Riverdale. Såg även förra lördagen på Askungen, den tecknade Disney-filmen.

Har lyssnat på poddar som The 100 podcast ( även på Youtube- DoingOK), The Tricoder Mission a Star Trek podcast, The Storybrooke Herald, Onceable, The Riverdale Register, Riverdale after dark och Riverdale // Recap Rewind,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar