lördag 12 oktober 2019

Pågående läsning # 152 plus vad jag sett och hört på i veckan.


Denna vecka har läsningen gått lite trögt, de två översta böckerna finns kvar i pågående läsningshögen fast de har legat i den i ett par månaders tid nu.
Den understa Himlakroppar kommer i alla fall bli utläst i helgen, då jag och Evelina har kämpat oss igenom årets längsta bok med 1113 sidor. Vad som har underlättat läsningen är att det har varit en intressant läsning.
Har ivägen gett mig på nästa tegelsten Pickwickklubben, den som är på bild är bara del 1 med 499 sidor, men hoppas att jag även har läst den snart.

Jag hoppas på att läsningen kommer att bli lite bättre nu i slutet av oktober pga alla readathons jag är med i.

Jag har sett på lite TV-serier under veckan som har gått, som sista avsnittet av The Umbrella Academy och första avsnittet av Riverdale säsong 4, har även sett Disneys tecknade filmen Bamabi och ett avsnitt av Ounce Upon A Time. Förutom det har jag sett lite booktubevideos.

Poddar har jag lyssnat lite glest på i denna vecka, men jag har ändå lyckats att lyssna på The ONCE podcast och Onceable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar