lördag 19 oktober 2019

Pågående läsning #153 - plus vad jag sett och hört på under veckan

Bildresultat för Daisy Jones and The Six


















Det har varit en sådan vecka då jag har påbörjat en massa böcker, men inte avslutat några av dem jag har hållit på att läsa i flera veckor/månaders tid. Så även om läsningen har gått hyfsat denna vecka har jag hur många böcker som helst som är påböjrade.

Har även börjat lyssna på ljudboken Daisy Jones & The Six, fast jag har ännu inte kommit in i den rikitgt, sen kan det bero på att jag och författaren inte riktig är överens, för jag hade svårt för Evelyn Hugos sju äkta män också.

Sett på lite TV-serier har jag gjort, avslutade Shetland för en vecka sen, men har även sett på Unbelivable, Ounce Upon A Time och Riverdale, förutom att sett på Booktube denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar