måndag 27 april 2020

Vad jag läst, sett och hört på vecka 17 / 2020

Harry Potter and the Half-Blood Prince (Harry Potter, #6)

Denna vecka har jag försökt både lyssna klart på (Sorcerer to the crown) och läsa klart (The Priory of the tree) på scribd då min 30 dagars fria testperiod tog slut i mitten av veckan. Sen efter det har jag ägnat mig åt de fysiska böckerna jag hade inplanerad i min april läsning.
Har några böcker att försöka hinna läsa ut innan månaden har tagit slut, så jag hoppas även denna vecka kommer löpa på bra med läsningen.

Har även hunnit se lite på TV-serier som The Chilling adventures of Sabrina, The Blacklist och American Horror story, förutom att se på booktube-klipp och uppdateringar om Corona situationen på SVT.

Annars förutom att lyssnat på ljudböcker i veckan har jag hunnit med några poddar med:
The Blacklist podcast, The Blacklist Exposed, Chilling podcast of Sabrina och Nordegren & Epstein på P1.

19/4
45 sidor ur Vända världen rätt av Jennifer Niven (utläst)
80 sidor ur The priory of the orange tree av Samantha Shannon
115 sidor ur The sorcerer to the crown av Zen Cho
24 sidor ur De två tornen av J R R Tolkien

20/4
82 sidor ur The priory of the orange tree
41 sidor ur The sorcerer to the crown

21/4
113 sidor ur The priory of the orange tree
54 sidor ur The sorcerer to the crown (utläst)
92 sidor ur The Umbrella academy vol 1 - The acapolypse suite av Gerald Way, Gabriel Bá & David Stewart

22/4
243 sidor ur The priory of the orange tree (utläst)

23/4
13 sidor ur De två tornen
91 sidor ur The Umbrella academy vol 1.. (utläst)
80 sidor ur The Emperors soul av Brandon Sanderson

24/4
33 sidor ur De två tornen
94 sidor ur The Emperors soul (utläst)
25 sidor ur The test av Sylvain Neuvel

25/4
90 sidor ur Tid för vila av Johann S Lee
32 sidor ur The test
150 sidor ur Midnattssolens timme av Cecilia Ekbäck

26/4
75 sidor ur Tid för vila
46 sidor ur De två tornen
141 sidor ur Midnattsolens timme (utläst)
49 sidor ur The test (utläst)

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1808
utlästa böcker 7

Sammanlagt i april
lästa sidor 7010
utlästa böcker 18

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 22596
utlästa böcker 62

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar