måndag 3 juli 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 26 / 2023

Jag verkar ha kommit ur min lässvacka och har läst en hel del i veckan som kommer, det visar sig på att de även denna är helt nya böcker mot vad jag läste förra veckan som figurerar som min pågående läsning i detta inlägg, och att jag även inte har några stora problem även med den boken som är lite trög och tar tid att läsa.
Sen syns det även på att jag förutom booktube inte tittar på så mycket TV-serier utan bara på det jag ser på tillsammans med Evelina som, Morden i Midsummer, Happy Valley (2 avsnitt) och Blindsopt (3 avsnitt).
Under veckan har jag även förutom att lyssnat på ljudböcker lyssnat på musik.
Vad jag läste dag för dag
26/6
26 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange
75 sidor ur Repriev av James Han Mattson (ljudbok)
54 sidor ur Slava Ukrani! av Lisa Bjurvald
 
27/6
68 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange
8 sidor ur Dead silence av S A Barnes (ljudbok)

28/6
47 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange
50 sidor ur Dead silence
62 sidor ur Slava Ukraniai!

29/6
54 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange
30 sidor ur Roskoden av Kate Quinn
79 sidor ur Dead silence
28 sidor ur Reprieve
65 sidor ur Slava Ukrainai!(utläst)

30/6
49 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange
25 sidor ur Roskoden
121 sidor ur Dead silence (utläst)
132 sidor ur Reprieve (utläst)

1/7
46 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange 
43 sidor ur Roskoden

2/7
50 sidor ur mr Norrell & Jonathan Strange
37 sidor ur Roskoden
47 sidor ur Before they are hanged av Joe Abercrombie (ljudbok)
85 sidor ur Foundryside av Robert Jackson Bennett

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1349
tid lyssnat på ljudbok ca 12 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under Juli månad
antal sidor308
tid lyssnat på ljubok ca 2 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 0
 
Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 5220
tid lyssnat på ljudbok ca 43½ timmar  
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 27915
tid lyssnat på ljudbok ca 259 timmar  och 15 minuter
antal utlästa böcker 76

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar