måndag 10 juli 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 27 / 2023

 

Jag gillar att läsa nu bättre än vad jag har gjort på ett tag, så jag är nöjd med vad jag lyckas läsa, sen kan det ju även bero på att jag har läst ett par böcker nu som jag gillar lite mer än andra.
Sen har jag även börjat se mera på booktube, tror att min lust till läsning och längtan att se på booktubeklipp hänger ihop, att jag blir lika intresserad av böcker och läsning då jag ser på videos som handlar om det.

Men jag har även sett på TV-serier som Morden i Midsummer, Gotham kninghts (2 avsnitt och därmed avslutat säsong 1 (även serien)), Blindspot (2 avsnitt) och Happy Valley (3 avsnitt och därmed avslutat säsong 1).

Har även lyssnat på musik förutom ljudbok.
Vad jag läste dag för dag:

3/7

25 sidor ur Roskoden av Kate Quinn (ljudbok)

107 sidor ur Foundryside av Robert Jacksson Bennett

43 sidor ur Before they are hanged av Joe Abercrombie (ljudbok)


4/7

51 sidor ur Jonathan Strange & Mr Norrell

34 sidor ur Roskoden

43 sidor ur Foundryside


5/7

18 sidor ur Jonathan Strange & mr Norrell

27 sidor ur Roskoden


6/7

29 sidor ur Jonathan Strange & mr Norrell

22 sidor ur Roskoden

8 sidor ur Before they are hanged

59 sidor ur Foundryside


7/7

32 sidor ur Roskoden

108 sidor ur Foundryside


8/7

23 sidor ur Roskoden

50 sidor ur Jonathan Strange & mr Norrell

68 sidor ur Foundryside (utläst)

29 sidor ur Hellbent av Leigh Bardugo


9/7

31 sidor ur Roskoden

110 sidor ur Hellbent

37 sidor ur The Troop av Nick Cutter (ljudbok)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 954
tid lyssnat på ljudbok ca 5 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 1 

Sammanlagt läst under Juli månad
antal sidor1262
tid lyssnat på ljubok ca 8 timmar 
antal utlästa böcker 1
 
Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 5220
tid lyssnat på ljudbok ca 43½ timmar  
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 28869
tid lyssnat på ljudbok ca 265 immar 
antal utlästa böcker 77

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar