måndag 29 april 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 17 / 2024


Jag har läst en del denna vecka, för att få läst och kunna lämna tillbaka en dle av alla biblioteksböckerna.  

Har även sett en del på TV-serier förutom lite booktube. You (2 avsnitt och därmed avslutat säsong 1) och Ounce upon a time (3 avsnitt).
Jag har i denna vecka även börjat lyssna lite mera ihållande på ljudböcker igen, det har varit lite svårt att hålla sig vaken det senaste då jag har tänkt lyssna på dem innan jag ska sova. Annars har jag lyssnat på musik. 
Sen har jag även försökt ägna mig en hel del åt att tänka på och skriva på mitt manus. Jag har börjat komma till då jag har lite som tar emot att göra det jag ska med det, att få till att redigera det eller skriva ner och få klart de sista scenerna som jag har kvar för att en hel rymdopera triologi ska bli klar.
Men jag anmälde mig till en skrivkurs som ska ta mig hela vägen under ett år, så nu har jag satt stora förhoppningar på det att så ska ske.


Och till sist -Vad jag läste dag för dag 
22/4
188 sidor ur Deletion (Death note vol 10) av Tsugumi Ohba (utläst)

23/4
216 sidor ur Kindred spirits (Death note vol 11) av Tsugumi Ohba (utläst)

24/4
39 sidor ur Barbarian Aliens (IPB #2) av Ruby Dixon (ljudbok)
78 sidor ur Maud Martha av Gwendolyn Brook
216 sidor ur Finis (Death note vol 12) av Tsugumi Ohba (utläst)

25/4
77 sidor ur Barbarian Aliens (IPB #2) 
59 sidor ur Maud Martha (utlsät)
66 sidor ur The sentence av Louise Erdrich
27 sidor ur Välgörande våld av Brita och Henrik Sylvén

26/4
43 sidor ur Barbarian Aliens
33 sidor ur The sentences
50 sidor ur Pucking around av Emily Rath (ljudbok)


27/4
78 sidor ur Barbarians Aliens
20 sidor ur Välgörande våld 

28/3
34 sidor ur Barbarians Aliens 
20 sidor ur Pucking around
37 sidor ur The Sentence
45 sidor ur Välgörande våld (utläst)
65 sidor ur Män som älskar män av BJ Hermansson (ljudbok, utläst)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1391
antal lyssnade timmar ca ca 7
antal böcker 5

Sammanlagt läst under April
antal sidor 6484
antal lyssnade timmar ca 21
antal böcker 25


Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 5715
antal lyssnade timmar ca 22 och en kvart
antal böcker 16

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 23313
antal lyssnade timmar ca 96 (+6)
antal böcker 76

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar