måndag 6 maj 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 18 /2024

 

Det har väl gått sådär med läsningen denna vecka, jag har läst ut någon bok och läst en sida här och där i både fysiska böcker, ljudböcker och testläsaremanus.
Har sett ytterst lite på booktube men en film - Ex Machina och TV-serier som You (2 avsnitt) och Once upon a time (3 avsnitt).

Förutom att läsa testläsarmanus har jag ägnat en del tid åt att se på gammla gruppcoaching från skrivkursen jag har anmält mig till och skriva på mina olika manus förutom mycket tankar på redigering och lite redigering.

Har lyssnat lite podd i veckan (pga kursen) och annars har det varit med musik eller ljudböcker i öronen.

Detta läste jag dag för dag.

29/4

99 sidor ur The sentence av Louise Erdrich

60 sidor ur Barbarian alien av Ruby Dixon (ljudbok, utläst)

45 sidor ur Välgörande våld av Brita & Henrik Sylvén (utläst)

30/4

138 sidor ur The sentance (utläst)

1/5

32 sidor ur Den magiska skålen av Baba Wague Diaktié (utläst)

75 sidor ur Enasamvarg av Sara Dalengren

2/5

32 sidor ur Mali- i terrons skugga av Diana & Franke Janse (en publikation världspolitikens dagsfrågor 2021/3) (utläst)

63 sidor ur Ensamvarg

3/5

112 sidor Monstrets dotter av Kristin Cashore 

64 sidor ur Ensamvarg

51 sidor ur Straight up av James Liar (ljudbok)

4/5

49 sidor ur Monstrets dotter

28 sidor ur Straight up 

5/5

53 sidor ur Monstrets dotter

67 sidor ur Ensamvarg (utläst)

40 sidor ur Straight up

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1008
antal lyssnade timmar ca ca 3
antal böcker 6

Sammanlagt läst under Maj
antal sidor 666
antal lyssnade timmar 2
antal lästa böcker 3

Sammanlagt läst under April
antal sidor 6826
antal lyssnade timmar ca 22
antal böcker 28


Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 5715
antal lyssnade timmar ca 22 och en kvart
antal böcker 16

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 24321
antal lyssnade timmar ca 99(+6)
antal böcker 82

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar