måndag 7 juni 2021

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 22 / 2021

Är ännu i en liten svacka gällande läsningen, hade kunnat läsa mera per dag, men det går ändå inte en dag utan jag läser, så visst läser jag men inte så mycket som jag brukar och vill. Hoppas på en vändning snart.

Det som tar mycket övrig tid är att jag fastnar i att kolla musik- och dansklipp på Youtube och Instagram förutom att se lite booktubeklipp som gör att jag inte läser så mycket.
Men jag ser även på TV-serier som, Game of Thrones (4 avsnitt), iZombie (3 avsnitt), Pose (2 avsnitt) och Killing Eve (1 avsnitt).

Har även lyssnat en del på musik, ljudböcker (8 timmar och 35 minuter) och poddar (Bakom scenen och AfterBuzzTV - American Horror story).
Detta läste jag dag för dag.

30/5

95 sidor ur With the fire on high av Elizabeth Acevedo (ljudbok)

17 sidor ur Upon a burning throne av Ashok K Banker (ljudbok) (utläst)


31/5

200 sidor ur With the fire on high (utläst)


1/6

81 sidor ur They never learn av Layene Fargo (ljudbok)


2/6

61 sidor ur The eye of the world av Robert Jordan

25 sidor ur They never learn


3/6

47 sidor ur The eye of the world av Robert Jordan

55 sidor ur They never learn


4/6

60 sidor ur The eye of the world

96 sidor ur They never learn


5/6

42 sidor ur The eye of the world

77 sidor ur They never learn 


6/6

43 sidor ur The eye of the world

39 sidor ur They never learn (utläst)

62 sidor ur The willful princess and the piebald prince av Robin Hobb (ljudbok)


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1000

utlästa böcker 3


Sammanlagt läst i Juni 

antal sidor 688

utlästa böcker 1


Sammanlagt läst i Maj

antal sidor 3167

utlästa böcker 8


Sammanlagt läst i April 

antal sidor 7313

utlästa böcker 17


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 9909

utlästa böcker 30


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 32326

utlästa böcker 88

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar