måndag 14 juni 2021

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 23 /2021

Vilken lässvacka jag är i, får inte läst något nästan under dagarna/veckorna som går men jag hoppas jag ska hitta lusten snart igen och speciellt en bok jag fastnar totalt i för att vända trenden.

Det som gör att jag inte läser är annat kollar en hel del på en massa annat på Instagram och Youtube, lite booktube blir det men mest dans- och musikklipp.

TV-serier ser jag lite grann på också, som tex Game of thrones (3 avsnitt), The Blacklist (1 avsnitt) och iZombie ( 1 avsnitt), men jag har även börjat se på Musikhjälpen, rätt långt efter det sändes.

Förutom att lyssna på ljudbok ( 6 timmar och 30 minuter) har det blivit musik, skulle behöva lyssna på poddar egentligen.

Detta läste jag dag för dag

7/6

46 sidor ur The eye of the world av Robert Jordan

119 sidor ur The willful princess and the baldpie prince av Robin Hobb (ljudbok) (utläst)


8/6

49 sidor ur The eye of the world

53 sidor ur Projekt Hail Mary av Andy Weir (ljudbok)


9/6

53 sidor ur The eye of the world

49 sidor ur Projekt Hail Mary


10/6

39 sidor ur Projekt Hail Mary

15 sidor ur The circle of karma av Kunzang  Choden


11/6

49 sidor ur Projekt Hail Mary

13 sidor ur The circle of karma


12/6

46 sidor ur The eye of the world

29 sidor ur Projekt Hail Mary


13/6

62 sidor ur The eye of the world

36 sidor ur Projekt Hail Mary 

30 sidor ur The circle of karma  


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1000

utlästa böcker 3


Sammanlagt läst i Juni 

antal sidor 688

utlästa böcker 1


Sammanlagt läst i Maj

antal sidor 3167

utlästa böcker 8


Sammanlagt läst i April 

antal sidor 7313

utlästa böcker 17


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 9909

utlästa böcker 30


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 32326

utlästa böcker 88

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar