fredag 3 september 2021

Helgfrågan vecka 35 / 2021

 


Då var det dags för veckans helgfråga och denna gång har Mia konstaterat att det börjar bli höst då vi nu är i September-månad och undrar om det är något speciellt vi tänker läsa då?

Antar att hon menar lite om vilken bok-genrer vi tycker passar som höst-läsning, om vi tänker på då vi har riktigt ruskigt höstoväder och vill krypa upp i soffan under en filt och mysläsa lite så skulle jag kunna tänka mig skräck, deckare eller en tjock fantasy.

Ett par böcker som jag har tanke på att läsa snart och det blir om inte i September så nu i höst är:






3 kommentarer:

  1. Den hemliga historien gillade jag, men det var länge sedan jag läste den. Bröllopsgästen kanske jag skulle lyssna på. Jag gillade Nyårsfesten. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Bröllopsfesten låter intressant.

    SvaraRadera