måndag 4 september 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 35 / 2023

 

Då jag försökte läsa ut en del av de böckerna jag läste under augusti innan månadsskiftet och även de som jag skulle lämna tillbaka till biblioteket den 31e augusti så blev det att jag läst en hel del denna vecka. Fast ändå har jag flera böcker som jag har hållit på att läsa i flera veckor som jag försöker men ännu inte lyckas läsa ut.
Saker som tar tid i från min läsningen är tex att se på booktube och TV-serier som de jag såg denna vecka: Nightflyers (3 avsnitt) och The Blacklist (2 avsnitt), sen såg jag även på en del booktube.
Annars så var det mitt skrivprojekt som tog tid, både att skriva på det och hålla på att kolla upp fakta och information om flera saker som jag tar upp i "manuset". 
Sen så lyssnade jag förutom ljudböcker även på musik.
Detta läste jag dag för dag

28/8

32 sidor ur Ett förlovat land av Barack Obama

46 sidor ur Babel av R F Kuang

23 sidor ur Last argument of kings av Joe Abercrombie (ljudbok)


29/8

44 sidor ur Ett förlovat land

38 sidor ur Last argument of Kings

192 sidor ur Helvetet på Paradisgatan av Stanislav Aejev (utläst)


30/8

19 sidor ur Ett förlovat land

195 sidor ur Babel (en del som ljudbok)


31/8

37 sidor ur Ett förlovat land (utläst)

147 sidor ur Babel (som ljudbok, utläst)


1/9

75 sidor ur En av oss står på tur av Karen McManus (ljudbok)


2/9

92 sidor ur En av oss står på tur

50 sidor ur Himlabrand av Moa Bracke Åsrot


3/9

24 sidor ur En av oss står på tur

47 sidor ur Himlabrand

12 sidor ur Last argument of Kings 

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1073

antal minuter lyssnat på ljudbok ca 10  timmar och 45 minuter

antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under September månad
antal sidor 300
tid lyssnat på ljudbok 3½ timmar
antal utlästa böcker 0

Sammanlagt läst under Augusti månad
antal sidor 5004
tid lyssnat på ljudbok 40 timmar och en kvart
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst under Juli månad
antal sidor 5343
tid lyssnat på ljubok ca 35 timmar  
antal utlästa böcker 14
 
Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 5220
tid lyssnat på ljudbok ca 43½ timmar  
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 38245
tid lyssnat på ljudbok ca 37timmar 
antal utlästa böcker 114

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar