tisdag 31 maj 2016

Slutresultatet till Läsalotensam

I regnet har ju under helgen som har pågått haft en läs-a-lott som hon kallat ensamtid som jag har deltagit i och nu är det dags att rapportera hur det har gått så här kommer mitt resultat.
Jag har under de fyra dagarna givit dagliga rapporter via Instagram.


Dag 1 2 timmar och 30 min


Dag 2 5 timmar


Dag 3 2 timmar


Dag 4 7 timmar

Sammanlagt blir det 16 timmar och 30 minuter, bra gjort, speciellt som jag fick utläst de två biblioteksböckerna som skulle lämnas tillbaka idag.

Nu tänker Nelly på Nellons bokblogg ha en ny läs-a-lot i 4 dagar till helgen, i samband med junis Projekt hylltömmning hon har under året, och jag tänkte att det kunde vara intressant att delta. Kommer mer ang detta senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar