måndag 23 maj 2016

Veckans bokbloggsfråga

Denna vecka funderar Barnboksbloggen över detta:

Hur skiljer du mellan lästa och olästa böcker i dina bokhyllor och hur håller du koll på vilka böcker du har lånat (t ex biblioteksböcker) och vilka böcker som du ska blogga om (t ex recensionsexemplar)?

Jag har som sagt i förra veckans svar angett att jag inte har några bokhyllor så min förvaring sker i garderob och sängbord och garderoben innehåller de olästa böckerna och sängbordet de lästa och ett annat de från biblioteket. Sen har jag en hel hög på ett litet bord plus på sängbordet där de jag läser i en hög och de olästa i en annan. Helt enkelt väldigt rörigt och jag bara hoppas på att snart få ett par bokhyllor att sortera upp det bättre i.

3 kommentarer:

  1. Ja det är lättare att sortera om man har bokhyllor :)

    SvaraRadera
  2. Ja, bokhyllor gör ju att man kan ha lite mera koll på vart man har sina böcker :)Fast ibland brukar mina böcker också hamna i högar...

    SvaraRadera
  3. Brist på bokhyllor gör ju det hela lite svårare :)

    SvaraRadera