fredag 20 september 2019

Helgfrågan vecka 38 / 2019


Då var det dags att svara på Mias bokhörnas helgfråga:
Hon undrar denna vecka: Hur läsningen går och om vi läst någon bra bok på sistone?
Jag får väl erkänna att min läsning just nu går lite trögt, är väl inte helt i en lässvacka, för när jag väl läser något som jag gillar så kan jag läsa i flera timmar och plockar gärna upp boken igen, men sen fastnar jag andra stunder i någon TV-serie och kan inte sluta titta.
Om jag då har läst någon bra bok, så kan jag säga att för ett par veckor sen läste jag Flickorna utan namn av Mikaela Bley och gav den 5 av 5 möjliga i betyg.

Sen var det även en bonusfråga ; bokmärke eller hundöra?
Det är väl ändå en lätt fråga, bokmärke är det som gäller (fast om det inte finns något så kan ett litet hundöra vara det som händer, men väldigt sällan).

5 kommentarer: