söndag 29 september 2019

The Incal av Jodorowsky & Maebius


The Incal (The Incal / L'Incal - Complete Editions, #1)John Difool, a low-class detective in a degenerate dystopian world, finds his life turned upside down when he discovers an ancient, mystical artifact called "The Incal." Difool's adventures will bring him into conflict with the galaxy's greatest warrior, the Metabaron, and will pit him against the awesome powers of the Technopope. These encounters and many more make up a tale of comic and cosmic proportions that has Difool fighting for not only his very survival, but also the survival of the entire universe.
Bokomslag och beskrivning hämtad från Goodreads.

Detta är en sci-fi grafisk roman som jag inte hade en aning om förrän jag såg booktubers som skulle läsa den i sina TBR för Tome infinity and Beyond readaton. Så när jag behövde en bok från Sydamerika för samma redathon så skaffade jag mig den för att läsa. 

Det är fina illustrationer, och berättelsen är rätt bra och intressant, och har sina vändningar som jag inte förväntar mig, men texten är så liten så jag knappt kan läsa fast sidorna är normalstora för ett seriealbum, jag får ta till ett förstoringsglas för att kunna läsa den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar