lördag 28 september 2019

Pågående läsning # 150 plus vad jag sett och hört på i veckan

MaddAddam (MaddAddam Trilogy, #3)
Hmm, läsningen har släppt lite i denna vecka och jag har lyckats läsa ett större antal sidor än vad jag har gjort på flera veckor, men dock så finns ett par påbörjade böcker i min läs-hög som aldrig blir utlästa. Men jag hoppas på ändring under denna vecka.
maddAddam boken är en e-bok.

Jag har sett på Glitch säsong 3, som släpptes på Netflix denna vecka, som även var den avslutande säsongen. Sen har jag även sett på ett avsnitt av The Umbrella Academy och två avsnitt av Ounce upon a time och därmed avslutat säsong 2 i den sista serien.
Förutom TV-serier har jag sett på booktube videos.

Poddar jag har lyssnat på i denna vecka är Onceable, The Once podcast och The Herald Storybrooke (om Once upona time alla tre).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar