lördag 2 november 2019

Pågående läsning # 155 plus vad jag hört och sett på under veckan

Bildresultat för Daisy Jones and The Six






Läsnigen går lite trögt, för jag hamnar i att se på TV-serier och lyssna på poddar om dem.
Så denna hög innehåller nästan samma böcker som de senaste veckorna. Jag hoppas på bra läsflyt snart så dessa plus alla de andra böckerna som jag vill läsa blir lästa någon gång.

Jag och Evelina har i veckan sett på Disneyfilmen Lady och Lufsen denna vecka förutom ett avsnitt vardera av dessa TV-serier, Unbelvable, Ounce upon a time och Riverdale.
Jag själv har sett klart på hela säsong 8 av The Walking dead och påbörjat Fear the Walking dead och är i början av säsong två när jag skriver detta.

Som sagt om podd så har jag  lyssnat på The Walking dead cast,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar