lördag 30 november 2019

Pågående läsning #159 plus vad jag sett och hört på under veckan

Högen med pågående läsning har inte minskat, men ändå har jag läst ut några böcker i veckan som gått, så jag känner mig rätt optimistisk med min läsning. Har lite funderingar om jag ska ge upp Trollopes bok, inte helt då men för i år, och ta nya krafter med den nästa år, speciellt om jag har planer på att nästa år ha fokus på att läsa klassiker pga Classiccommunity 2020 reading challenge.

Har i veckan även klarat av att inte helt fastna i TV-serier som jag har gjort de senaste veckorna, för när jag gör det läser jag mindre plus ser mindre på booktube, för jag gillar att se på andra som diskuterar om litteratur och visar vad de läser och vill läsa. Men har ändå hunnit se några avsnitt ur American Horror Story, Unbelivable (har nu sett klart denna serie) och Ounce upon a time.

Nu har jag lyckats lyssna klart på ljudboken Daisy Jones & the six under veckan, men annars har jag lyssnat på poddar, This American Horror Story podcast, The American Horror Story After show podcast/AfterBuzzTV, The Storybrooke Herald, Onceable, The Riverdale Register och Riverdale recap/rewind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar