måndag 6 juli 2020

Vad jag har läst, sett och hört på under vecka 27 / 2020

Trollkarlen från Övärlden (Övärlden, #1)













Läsningen i veckan har gått hyfsat bra även om annat har tagit tid ifrån den och jag har inte hunnit läsa så mycket som jag skulle vilja.

Har sett på lite TV-serier med Evelina i veckan som 13 reasons why och Once upon a time in wonderland. Annars har jag sett en hel del på booktube.

Lyssnat har jag mest gjort på ljudböcker men även podden Onceable (om Once upon a time in Wonderland).

Veckans läsning har varit som följande :

29/6
30 sidor ur Assassins apprentice (ljudbok) av Robin Hobb
176 sidor ur The Wicked + The Divine / The Faust act av Gillen, Mc Kelvine, Wilson & Cowles (utläst)

30/6
218 sidor ur Assassins apprentice (utläst)
311 sidor ur Gods of Jade and shadow - Silvia Moreno-Garcia (utläst)

1/7
67 sidor ur Tio över ett av Ann- Hélen Laestadius
84 sidor ur Det nionde sällskapet av Leigh Bardugo
18 sidor ur Emma av Jane Austen

2/7
62 sidor ur Tio över ett
198 sidor ur Det nionde sällskapet
28 sidor ur Emma

3/7
28 sidor ur Emma
65 sidor ur Trollkarlen från Ö-världen av Ursula Le Guin

4/7
54 sidor ur Tio över ett
72 sidor ur Det nionde sällskapet (utläst)
25 sidor ur Emma
33 sidor ur Trollkarlen från Ö-världen

5/7
69 sidor ur Tio över ett (utläst)
21 sidor ur Emma
40 sidor ur Trollkarlen från Ö-världen
17 sidor ur De vandrande städerna av Philip Reeve

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1616

utlästa böcker 5

Sammanlagt i juli
lästa sidor 881
utlästa böcker 2

Sammanlagt i juni 
lästa sidor 6455
utlästa böcker 16

Sammanlagt i maj
lästa sidor 7630
utlästa böcker 17

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 40648
utlästa böcker 106

Jag måste informera om att jag har något problem så jag kan inte lämna kommentarer varken på min egen blogg eller andras bloggar, men jag tackar för alla kommentarer jag får både på detta och andra inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar