lördag 31 oktober 2020

Clear ur shit - readathon

 

Hmm, jag som inte tänkte haka på några speciella läsplaner/utmaningar denna månad, men när jag såg denna readathon, kunde jag inte låta bli.

Den pågår både November och December månad och riktar in sig på att få de där böckerna lästa som man man redan äger och står och samlar damm i hyllan, samtidigt är det som ett äventyrsspel man hjälper till att skydda landet Shelfa där böcker ramlar ner på invånarnas huvud. Se mera i videon och kolla upp bloggen och Twitterkontot för readathonen för att få mer information.

Här är de olika punkterna man kan/ska använda sig av då man väljer vad man ska läsa, jag gör inte upp några specifika planer på böcker jag vill ha läst då jag ännu inte haft tid att kolla upp vilka böcker jag har som kan passa in på punkterna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar