torsdag 15 oktober 2020

Hett i hyllan vecka 42 / 2020

 

Så här skriver Monika om Hett i hyllan: Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Ännu en bok som är inköpt på den där pocketrean för så där 10-15 år sen.

En tafatt men charmig lärare är verkligen inte typen som Mac Elliot blir kär i. Men en liten flört är kanske precis vad hon behöver. Allt för att slippa dras in alltför mycket i alla sockersöta bröllopsbesvär som hon ständigt utsätts för. Hon är fotograf och driver den framgångsrika bröllopsagenturen ”I nöd och lust” tillsammans med sina närmaste väninnor; Emma, Parker och Laurel. Aldrig kan hon väl ana att en liten flört med den trygge och pålitlige Carter kan leda till något djupare. Helt oväntat drabbas Mac av en förälskelse större än hon kunde drömma om. Men är kärleken hållbar, hon som alltid behöver omväxling… SOM EN DRÖMBILD är första delen i en ny charmig romanserie av Nora Roberts.

2 kommentarer:

  1. Har läst annat av Nora Roberts och har nog några olästa i bokhyllan kvar också men inte den där.

    SvaraRadera
  2. Nora Roberts har jag gett upp. Det är på tok för mycket kärlek i hennes böcker 🙂

    SvaraRadera