måndag 22 februari 2021

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 7 / 2021



Jag har fått läst en hel del även veckan som har gått, däremot läser jag lite olika mycket varje dag och varje vecka utifrån vad jag gör på dagarna och utifrån hur jag mår.

Hoppas att under veckan som kommer att få läst ut alla böcker jag håller på att läsa, de som finns på bild här bredvid och Angela Davis självbiografi som jag också håller på att läsa. Sen har jag fler böcker på min att läsa lista som jag hoppas få läst i allafall få påbörjat i veckan.

Jag lyssnar en hel del på ljudböcker (10 timmar och 45 minuter) men jag har även hunnit med lite poddar i veckan som The Blaclist podcast och Blacklist Exposed.

TV-serier jag sett är 2 avsnitt av The Blacklist, 2 avsnitt av 13 reason why och 1 avsnitt av Riverdale.

Här kommer en sammanställning över vad jag läst i veckan;

15/1 

76 sidor ur My Lady Jane av Cynthia Hand, Jodi Meadow & Brodi Ashton (ljudbok)

150 sidor ur Leviathan wakes av James S A Corey (utläst)

44 sidor ur Legendborn av Tracy Deonn (ljudbok)


16/1 

49 sidor ur My Lady Jane

64 sidor ur Legendborn

35 sidor ur Heartless av Gail Carriger


17/1

62 sidor ur My Lady Jane (utläst)

23 sidor ur Legendborn

40 sidor ur Självbiografi av Angela Davis


18/1

49 sidor ur Legendborn


19/1

50 sidor ur Trettiotre tänder av Colin Coterelli

85 sidor ur Legendborn


20/1

44 sidor ur Trettiotre tänder

89 sidor ur Legendborn


21/1

56 sidor ur Trettiotre tänder

108 sidor ur Legendborn (utläst)

113 sidor ur Heartless (utläst)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1137

utlästa böcker 4


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 4304

utlästa böcker 12


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 9743

utlästa böcker 25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar