måndag 1 februari 2021

Vad jag läste, hörde och såg på under vecka 4 / 2021

 

I början av veckan läste jag mycket och lyckades läsa en hel del, sen kom helgen med lite olika händelser som gjorde att jag inte kunde läsa lika mycket som vanligt, men i överlag blev det nog ungefärlig lika stor läsmängd som jag burkar läsa på en vecka.

Jag lyssnade på ljudböcker (6 ½ timme) regelbundet, varje dag, så det känner jag mig nöjd med. Sen lyssnade jag på podd i vecka the Blacklist Exposed.

Sen såg jag på lite TV-serier förutom booktube. 2 avsnitt av The Blacklist, 1 avsnitt var av The Chilling adventures of Sabrina och Riverdale.


Så här läste jag dag för dag under veckan:

25/1

58 sidor ur Down among the sticks and bones av Senanan McGurie

54 sidor ur The ruin of kings av Jenn Lyons

41 sidor ur Ras och vithet. Svenska rasrelationer igår och idag av Tobias Hubinette

54 sidor ur Vithetens hegemoni av Sara Ahmed

65 sidor ur Angela Davis självbiografi


26/1

47 sidor ur Down among the sticks and bones

54 sidor ur The ruin of kings

56 sidor ur Ras och vithet.

49 sidor ur Vitens hegemoni


27/1

70 sidor ur Down among the sticks and bones (utläst betyg 4)

43 sidor ur The ruin of kings (utläst - betyg 5)

61 sidor ur Ras och vithet (utläst- betyg 3)

69 sidor ur Vithetens hegemoni (utläst - betyg 2)

37 sidor ur Det som göms i snö av Carin Gerhardsen


28/1

60 sidor ur Vredens gudinnor av Katie Lowe

74 sidor ur Det som göms i snö

15 sidor ur Angela Davis självbiografi


29/1

53 sidor ur Vredens gudinnor

111 sidor ur Det som göms i snö


30/1

63 sidor ur Vredens gudinnor

80 sidor ur Det göms i snö


31/1

50 sidor ur Vredens gudinnor


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1317

utlästa böcker 4


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 5439

utlästa böcker 13



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar