måndag 8 februari 2021

Vad jag läste, såg och hörde på vecka 5 / 2021

 

Även om denna vecka har varit annorlunda än vanligt har jag läst som vanligt, mest för att läsning är mitt sätt att koppla av, speciellt med en timmes ljudbok innan jag ska sova.

Jag har även förutom att se på booktube även hunnit se även på några TV-serier, The Blacklist (3 avsnitt) och 1 avsnitt av Riverdale.

Har även lyssnat på podden The Blacklist exposed när jag inte lyssnat på musik eller ljudbok (12 timmar och tio minuter).

Nu till vad jag läste dag för dag 

1/2

98 sidor ur Vredens gudinnor av Katie Lowe (utläst)

50 sidor ur Det som göms i snö av Carin Gerhardsen (ljudbok-utläst)


2/1

69 sidor ur Burma boy av Biyi Bandele

74 sidor ur Even the darkest star av Heather Fawcett (ljudbok)



3/1

55 sidor ur Burma boy

99 sidor ur Even the darkest star 


4/1

92 sidor ur Burma boy (utläst)

92 sidor ur Even the darkest star


5/1

38 sidor ur Even the darkest star

38 sidor ur The dollmaker of Krakow av R M Romero



6/1

64 sidor ur Flickan med gåvorna av M R Corey

21 sidor ur The dollmaker of Krakow

136 sidor ur Even the darkest star (utläst)

104 sidor ur Hunted av Megan Spooner (ljudbok)


7/1

66 Flickan med gåvorna

374 sidor ur Hunted (utläst)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1470

utlästa böcker 5


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 1470

utlästa böcker 5


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 6909

utlästa böcker 18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar