fredag 10 juni 2022

Helgfrågan vecka 23 / 2022

 

Denna gång i helgfrågan undrar Mia om vi använder bokmärken eller gör hundöron?

Mitt svar är att jag brukar försöka använda bokmärken, och om jag inte har det vid mig så låter jag oftast boken ligga uppslagen uppochner eller använder ovanliga saker som finns i närheten för att hålla den sida uppe som jag läser på. Någon enstaka gång då jag måste sluta läsa och markera var jag är och inte har något att markera med så får jag väl göra ett hundöra även om jag sällan gör det.

Däremot kan jag vika ett hundöra på en sida om det är något jag vill komma ihåg om jag inte har något annat sätt att markera det på.

Här en liten video på/om mina bokmärken



4 kommentarer:

  1. Efter att ha sett din film undrar jag hur det nånsin kan hända att du saknar bokmärke så du måste göra ett hundöra ;)

    SvaraRadera
  2. det finns så många bokmärken som inte egentligenär bokmärken så hundöron borde vara överflödiga

    SvaraRadera
  3. Många fina bokmärken du hade, oerhört mycket finare än hundöron. :)

    SvaraRadera