måndag 27 juni 2022

Vad jag läst, såg och hörde på under vecka 25 / 2022

Varför tar det emot så att läsa just nu, jag läser ju ändå böcker som jag gillar snabbare än andra, så det är ju inte så jag inte vill läsa utan det tar emot att börja läsa böckerna som jag har tänkt läsa, och flera av dem har jag ju påbörjat både för en och två månader sen, behöver ta tag i det och försöka läsa ut dem (de två första böckerna som är på bild i detta inlägg är det som gäller).

Under veckan som gått har jag sett på filmerna Naomi & Ely´s no kiss list och Trust. Har sen även sett på TV-serier 3 % (2 avsnitt), Stranger things (2 avsnitt), Shadowhunters. the mortal instrument (12 avsnitt = avslutat serien), Feel good (7 avsnitt = avslutat serien fram till säsong 2), Roswell. New Mexico (3 avsnitt) och Kärlek & anarki (8 avsnitt = avslutat säsong 2, + sett om 8 avsnitt (=första säsongen). Plus att jag även har sett en del dansklipp på Instagram och Youtube i veckan.
Sen förutom det att  jag har läst böcker och sett på TV-sererier etc så har jag lyssnat på musik och ljudböcker i veckan (14 ½ timme).
Vad jag läst dag för dag
20/6
178 sidor ur Tales from the shadowhunter academy av Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Mauren Johnson & Robin Wasserman (ljudbok)

21/6
84 sidor ur Sanningen om fallet Harry Quebert av Joel Dicker 
 
22/6
65 sidor ur Sanningen om fallet Harry Quebert
219 sidor ur Tales from the shadowhunter academy

23/6
120 sidor ur Tales from the shadowhunter academy

24/6
145 sidor ur Tales from the shadowhunter academy (utläst)

25/6 
69 sidor ur Sanningen om fallet Harry Quebert
46 sidor ur Vattnets sötma av Nathan Harris (ljudbok)

26/6
69 sidor ur Sanningen om fallet Harry Quebert
22 sidor ur Vattnets sötma
87 sidor ur The Bane chronicles av Cassandra Clare, Maureen Johnson & Sarah Ree Brenanan (ljudbok)

Sammanlagt denna vecka

antal lästa sidor  1104

utlästa böcker 1


Sammanlagt i Juni

antal sidor 2827

utlästa böcker 8


Sammanlagt i Maj 

antal sidor 2311

utlästa böcker 7


 Sammanlagt i April

antal sidor 5132

utlästa böcker13


Sammanlagt i Mars

antal sidor 5912

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 33511

antal böcker 87

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar