lördag 1 april 2023

Påskläsutmaningen 2023

 

Precis som tidigare år håller Mia även detta år i Påskläsutmaningen, och jag räknar med att deltaga. Kopierar in Mias egna inlägg för att förklara reglerna och hur man gör för att delta. Nu blir det att börja fundera på vad jag ska läsa, och se om jag kan få till en TBR, och skriva ett inlägg om de böcker jag vill/ tänker läsa.

*Vi startar skärtorsdagen 6/4 klockan 06.00 och avslutar annandag påsk 10/4 kl: 23.55 och redovisar läsningen senast fredag 14/4

Regler;

*för att vinna ska man läsa flest antal sidor och
extra plus om man skriver om hur det går på sin blogg vid minst två tillfällen
och trippelplus om man Instagrammar med taggen  #paskut23

*man får "läsa" ljudböcker om man kan redovisa sidorna.

*man får läsa klart böcker man börjat på.

*skriva ett blogginlägg om vilka böcker du tänker läsa senast 5/4, ni kan anmäla er här om ni vill delta och även lägga upp er påsktbr-hög. 🐥🐣🐤

*man måste ha en blogg eller Instagramkonto i Sverige. ( Man får delta från ett annat land men tyvärr är det för kostsamt att skicka priser dit. Jag har hittills inte fått någon som sponsrar tävlingen utan står för det själv.)

MEN FRAMFÖRALLT VI GÖR DET FÖR ATT DET ÄR ROLIGT ATT LÄSA. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar