måndag 10 april 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 14 / 2023

 

Jag har kommit in i någon form av att läsa lite som jag brukar, även om vissa gånger tar det emot att läsa och jag vill hellre se på TV-serier och Bookube än att läsa, men jag läser och jag är nöjd med att jag läser ut ett par tre fyra böcker per vecka ändå.
Som sagt jag ser på Booktube och TV-serier och dessa serier är det jag sett på denna vecka: 21 Jump street (31 avsnitt), Once upon a time (2 avsnitt och därmed sett slut på säsong 5), Lockwood & co (1 avsnitt), Masked singer och Elite short stories (3 st).
I veckan har jag även lyssnat på musik och ljudböcker.

Detta läste jag dag för dag:

3/4

86 sidor ur The end of Summer av Salah Al Busaidy (ljudbok)

4/4

69 sidor ur The end of Summer

165 sidor ur Det sextonde året av Kim Ligget

5/4

38 sidor ur The end of Summer

43 sidor ur The unseen world av Liz Moore (ljudbok)

6/4

83 sidor ur The end of Summer

69 sidor ur Det sextonde året

7/4

36 sidor ur The end of Summer (utläst)

58 sidor ur Det sextonde året 

69 sidor ur The unseen world

97 sidor ur Saga vol 10 av Fiona Staples & Brian K Vaguhn

8/4

32 sidor ur The heart principle av Helen Hoang (ljudbok)

40 sidor ur The unseen world

9/4

91 sidor ur Det sextonde året (utläst)

68 sidor ur Saga vol 10 (utläst)

31 sidor ur The heart principle

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1075
tid lyssnat på ljudbok ca 8!½ timmar
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 1331
tid lyssnat på ljudbok ca 11½ timmar
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 16965
tid lyssnat på ljudbok ca 153 timmar och 20 minuter
antal utlästa böcker 48

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar