måndag 1 maj 2023

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 17 / 2023

Denna vecka har det inte blivit så mycket läst, en orsak som jag kan komma på är att jag är lite trött efter vår semesterresa till Barcelona förra veckan, att jag inte har orkat läsa så mycket som jag brukar och mera valt att se på TV-serier och filmer.

Har sett lite på Booktube och andra klipp från Instagram med tex dans mm, men jag har även sett på TV-serierna 21 Jump street (26 avsnitt och därmed avslutat serien), Gotham (12 avsnitt), Welcom to Eden (2 avsnitt, ser på igen),Triptych (2 avsnitt) och filmerna 21 Jump street och 22 Jump street.
Har lyssnat på musik och ljudbok, men denna vecka har det inte blivit så mycket lyssnat på ljudbok då jag varit trött och somnat rätt snabbt när jag lagt mig då det är då jag brukar lyssna på ljudböcker så har det inte blivit så mycket denna vecka.
Läst dag för dag
24/4
64 sidor ur In the afterlight av Alexandra Bracken

25/4
55 sidor ur In the afterlight 
40 sidor ur Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafon (ljudbok)

26/4
71 sidor ur In the afterlight
37 sidor ur Vindens skugga

27/4
54 sidor ur In the afterlight
75 sidor ur Vindens skuggor

28/4
25 sidor ur Vindens skugga
15 sidor ur Sju minuter över midnatt av Patrick Ness

29/4
71 sidor ur In the afterligth
65 sidor ur Vindens skugga

30/4
86 sidor ur In the afterlight
44 sidor ur Vindens skugga

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 702
tid lyssnat på ljudbok ca 4 timmar och 30 minuter
antal utlästa böcker 0

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 18794
tid lyssnat på ljudbok ca 177 timmar 
antal utlästa böcker 52

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar