tisdag 9 maj 2023

Tisdagstrion - Bäst hittills under våren

 En tisdagstrio som jag inte behövde fundera så mycket över utan jag kunde bara gå till mina favorit-böcker för de månader som gått, och under Januari, Februari och Mars hade jag tre 5 poängare (av 5 möjliga i betyg) så det var inte så svårt.

Som vanligt om ni är intresserade av vad böckerna handlade om och/eller vad jag tyckte om dem kolla in mina länkade recensioner.

  1. Finlay Donovan is killing it av Ellie Cosimano

  2. Bokälskare av Emily Henry

  3. A perfeckt mistake av Melanie Conklin

7 kommentarer:

  1. Har inte läst någon i din trio. Har hört en hel del positivt om Emily Henry. Kanske skall lägga till henne i min TBR.

    SvaraRadera
  2. Bokälskare är jag sugen på men vet inte om jag bör läsa hennes andra först.

    SvaraRadera
  3. Bokälskare har jag läst Finlay Donovan is killing it vill jag läsa.

    SvaraRadera
  4. tre helt okända titlar för mig. tycker mig dock känna igen författarnamnet Emily Henry

    SvaraRadera
  5. Nya böcker för mig. Är nyfiken på Donovans bok

    SvaraRadera
  6. Bokälskare är ju nästan omöjlig att inte bli nyfiken på. Med den titeln.

    SvaraRadera
  7. Inga böcker jag känner till, men bokälskare är ju en titel som lockar.

    SvaraRadera