torsdag 16 juni 2016

Sommartävling med Mia

 Mia kommer under sommaren ha en sommarläsnings tävling, det tyckte jag verkade vara kul så den tänker jag vara med i;
Jag siktar på att läsa 25 böcker under tiden som den pågår utifrån hur många böcker jag läste förra sommaren
Här kommer infon från Mias inlägg;
Jag tycker sommaren är en underbar tid men bloggmässigt, ja, då är den lite tråkig. :(
Är ni sugna på en liten sommartävling???
En enkel, vill ni höra reglerna. Säg JA.
*Göra ett inlägg om hur många böcker du tror du kommer läsa mellan
20 juni-20 augusti
*Uppdatera hur många gånger du vill men gärna i halvtid 20 juli.
Vinnare blir den som har rätt, (alltså tror jag att jag läser fem böcker och jag läser fem böcker vinner jag) skulle det vara två stycken som har rätt vinner den som läst mest antal sidor.
Har ni lika där gäller det den som bloggat om utmaningen mest.
Vinsten är ett presentkort på 100 kr på Adlibris.
Tagg #summerread16

1 kommentar: