måndag 5 mars 2018

TV-serie Teen Wolf

Se inte på detta klipp om ni inte har sett på Teen Wolf
spoilar för händelser ur de första tre säsongerna.



Jag hade bestämt mig för att under året försöka avsluta en hel del av de TV-serier jag har tittat på, och först ut blev en av mina favoriter Teen Wolf, säsong 6B har jag nu tittat klart på (10 avsnitt) igår och idag. Sen kunde jag inte låta bli att titta på ännu flera avsnitt. Har sett om dem många gånger.

Vet verkligen inte vad jag ska skriva så mycket mera om den, för jag vill ju egentligen inte spoila men en sak som gör att jag gillar den är att det finns så mycket starka vänskapsband som jag gillar.
Om ni inte har förstått det så handlar det om varulvar och tonåringar som bekämpar övernaturliga hot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar