tisdag 6 mars 2018

Veckans topplista - Vinterns fem bästa

 För denna veckas topplista vill Johanna höra vilka fem som har varit bästa läsningen under vintermånaderna (december till februari). Och det var lite svårt att välja det finns ungefär 3 bubblare till den här listan, de listas i kronologisk ordning. Recensioner på bloggen har jag länkat till

  1. The Hate U Give av Angie Thomas
  2. Små stora lögner av Liane Moriaty
  3. Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren
  4. Hemmets trygga vrå av Cara Hunter 
  5. Fandom av Anna Day

11 kommentarer:

  1. Har inte läst någon av de här böckerna. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. The Hate U Give vill jag läsa.

    SvaraRadera
  3. Norra Latin har jag ju stående i hyllan. Jag glömmer bort alla bra olästa som står här :(

    SvaraRadera
  4. Har inte läst någon från din lista. Moriaty är en författare som jag är nyfiken på.

    SvaraRadera
  5. Norra Latin måste jag ta upp igen (hamnade på vänt när annat kom emellan). Bra med påminnelsen ;)

    SvaraRadera
  6. Norra Latin gillade jag verkligen!

    SvaraRadera
  7. The hate u give gillade jag! Norra Latin måste jag läsa.

    SvaraRadera
  8. Hemmets trygga vrå måste jag se till att läsa snart

    SvaraRadera
  9. Hemmet trygga vrå är jag jätte nyfiken på!

    SvaraRadera
  10. Små stora lögner hade jag tänkt läsa. kanske Norra Latin också

    SvaraRadera
  11. Flera där som jag tänkt läsa, Norra Latin och The hate u give till exempel.

    SvaraRadera