fredag 29 januari 2021

Helgfrågan vecka 4/ 2021

 

Ska väl se om jag orkar svara på helgfrågan, har migrän men har tagit min medicin men den har inte riktigt släppt ännu. Mia ställer denna fråga 
Finns det någon serie du känner att du måste följa?
I form av bok-serier, just Ruth Galloway-serien av Elly Griffiths som Mia själv nämner är ju en, men det finns så många så jag kan inte välja, se bara detta inlägg jag skrev tidigare i år.
Bonusfråga: Är det något ni längtar efter att göra när pandemin är över?
Oj, det är mycket det. Det skulle bara vara skönt om allt bara var normalt, att man kan umgås utan att vara orolig att smitta någon och åka handla (mat) utan samma oro etc.


3 kommentarer:

  1. Ruth Galloway-serien har jag läst ett par böcker ur, men inte i följd och inte från början... hopplös på det sättet, själva handlingen avgör om en bok känns intressant, och då plockar jag lite här och där. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja fy, oron som man hela tiden känner är påfrestande. Vi försöker handla över nätet så mycket som möjligt, men ibland är det nödvändigt att gå in i någon affär.

    SvaraRadera
  3. Normalt vore himla skönt och slippa oroa sig hela tiden.

    SvaraRadera