måndag 4 januari 2021

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 53 / 2020/2021



Wow, jag lyckades läsa ut (nästan) alla böcker jag höll på med att läsa i december innan 2020 tog slut. Det känns bra att bara få börja med helt nya böcker på årets första dag jag lyckades till och med läsa ut en.

Annars förutan att läsa denna vecka har jag sett på 2 avsnitt av The Blacklist, ett avsnitt av vardera 13 reason why och den nya säsongen av The chilling adventures of Sabrina förutom en hel del bookltube-klipp.

Har även förutan att lyssna på ljudböcker lyckats lyssna på några poddar som Mission log A Roddenberry Star Trek podcast, Podcastubri´s The Blacklist podcast och AfterBuzzTV om American Horror Story.


Här kommer vad jag har läst dag för dag denna vecka

28/12
51 sidor ur Nyårsfesten av Lucy Foley
61 sidor ur Femton minuter i rampljuset av Karen Kingley

37 sidor ur Girls burn brighter av Shobha Rao

61 sidor ur Den ätbara kvinnan av Margaret Atwood (utläst)


29/12

57 sidor ur Nyårsfesten (utläst)

179 sidor ur Girls burn brighter (utläst)


30/12

167 sidor ur Femton minuter i rampljuset

217 sidor ur Styr din plog över de dödas ben av Olga Tokarozuk


31/12

159 sidor ur Femton minuter i rampljuset (utläst)

68 sidor ur Styr din plog över de dödas ben (utläst)


1/1

58 sidor ur Fördelen med olycklig kärlek av Becky Albertalli

49 sidor ur Royal assassin av Robin Hobb

144 sidor ur The walking dead vol 19: Tärningen är kastad av Robet Kirkman (utläst)


2/1

49 sidor ur Fördelen med olycklig kärlek

80 sidor ur Royal assassin


3/1 

55 sidor ur Fördelen med olycklig kärlek

71 sidor ur Royal assassin 

20 sidor ur Frankisstein av Jeanette Winterson


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1583

utlästa böcker 6 


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  526

utlästa böcker 1


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 526

utlästa böcker 1


Sammanlagt läst i december 

antal sidor 5572

utlästa böcker 17


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar