måndag 25 januari 2021

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 3 / 2021

Är det någon som har kommit på hur man får någon ordning på hur man vill ha sina bilder i Blogger efter de gjorde om det, fungerade bättre innan?

Annars har jag läst en hel del i veckan som gått, hur kan ni se senare i inlägget. Hoppas även på att läsningen kommer att bli bra i mängd även denna vecka.

Har sett på booktube en del men även TV-serier, The Stand (2 avsnitt), The Blacklist (2 avsnitt), The chilling adventures of Sabrina (2 avsnitt) och ett avsnitt av 13 reason why, men har även sett på Disney original av Peter Pan.

Har mest lyssnat på ljudbok i veckan (9 timmar och 23 minuter) men något poddavsnitt har det blivit The Blacklist podcast och The Talking dead- om The Stand.

Nu till dag för dag vad jag läste.


18/1
43 sidor ur The Diviners av Libba Bray
22 sidor ur Heartless av Gail Carrigher
43 sidor ur The ruin of kings av Jenny Lyons
45 sidor ur Frankisstein av Jeanette Winterson

19/1
47 sidor ur The Diviners
57 sidor ur Heartless4
60 sidor ur The ruin of kings

20/1
61 sidor ur The Diviners (utläst)

38 sidor ur The ruin of kings

21/1
63 sidor ur Inte längre min av Ann-Helén Laestadius
84 sidor ur Frankisstein
95 sidor ur The Ruin of kings

22/1
72 sidor ur Inte längre min
144 sidor ur Frankisstein (utläst)
39 sidor ur The ruin of kings


23/1

59 sidor ur Inte längre min

66 sidor ur Ra och vithet, Svenska rasrelationer igår och idag av Tobias Hubinette (red)

23 sidor ur Vithetens hegemoni av Sara Ahmed

71 sidor ur The ruin of king


24/1

81 sidor ur Inte längre min (utläst)

44 sidor ur Ras och vithet

60 sidor ur Vithetens hegemoni

52 sidor ur The ruin of king 


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1340

utlästa böcker 3


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  4122

utlästa böcker 9


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 4122

utlästa böcker 9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar