måndag 11 januari 2021

Vad jag läste, såg och hörde på vecka 1 / 2021

 
Jag har läst en del under veckan som gått och påbörjat en hel del nya intressanta böcker de jag läser nu är de omslagsbilder som syns i inlägget.

Sen har jag förutom att ha sett på en hel del booktubeklipp även sett lite på TV-serier i veckan som gått som The Blacklist (2 avsnitt), The chilling adventures of Sabrina (2 avsnitt) och 13 reason why säsong 4 (1 avsnitt).

Jag brukar ju lyssna på poddar men denna vecka har det inte blivit så utan jag har mera lyssnat på musik och ljudböcker (11 timmar).

Sen till vad jag läst dag för dag denna vecka som gått

4/1
50 sidor ur Fördelen med kärlek av Becky Albertalli
64 sidor ur Royal assassin av Robin Hobb

5/1
44 sidor ur Pestens tid av Stephen King
154 sidor ur Royal assassin

6/1
115 sidor ur Royal assassin

7/1
68 sidor ur Royal assassin

8/1
50 sidor ur Fördelen med olycklig kärlek
68 sidor ur Royal assassin (utläst)

9/1
56 sidor ur Fördelen med olycklig kärlek (utläst)
52 sidor ur Lakewood av Megan Giddings

10/1
48 sidor ur The diviners av Libba Bray
58 sidor ur Lakewood

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 827

utlästa böcker 2 


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  1353

utlästa böcker 3


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 1353

utlästa böcker 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar