lördag 18 februari 2023

TV-serie-recension The mess you leave behind

 

"A teacher starts her job at a high school but is haunted by a suspicious death that occurred there weeks before... and begins fearing for her own life."
—Official Netflix synopsis
och från imdb.com
Raquel, a young literature teacher, gives her marriage a second chance and moves to her husband's birth town, which hides a dark secret she will try to unravel.

Jag har kommit in i ett flow då jag ser på spanska TV-serier, det här är/var en av dem, och vilken serie sen. Den var något som verkligen var i min smak, spännande och mystisk som gjorde att jag satt på helspänn hela tiden och funderade över vad som hade hänt och vad som skulle hända. Fastnande så jag såg de åtta avsnitten på bara två dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar