måndag 6 februari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 5 / 2023

Jag har läst en del i veckan som gått men känner ett sådant sug ibland att läsa mera och allt jag vill läsa, men det är svårt att hinna med plus att det tar emot för mig att plocka upp fysiska böcker och sätta mig och läsa då är det lättare med att se på booktube eller TV-serier. Som tur är lyckas jag ändå varje kväll/natt då jag går och lägger mig lyssna på 1-2 timmar innan jag somnar.
Som sagt jag ser på en del booktube eller TV-serier och under denna vecka såg jag på Ounce upon a time (3 avsnitt), How to get away with murder (2 avsnitt), kollat på en del HBTQ+ kortfilmer som jag inte kommer namnge.Sett om lite på The mess you leave behind (2-3 avsnitt).

Jag har lyssnat på musik och ljudböcker också.


Detta läste jag dag för dag

30/1

27 A sky beyond the storm av Saaba Tahir (ljudbok)

31 sidor ur Skyward av Brandon Sanderson

89 sidor ur The inheritance of Orquieda Divina av Zoraida Cordova (ljudbok)

31/1

81 sidor ur The inheritance of Orquieda Divina

241 sidor ur Skyward (utläst)

1/2

65 sidor ur A sky beyond the storm

68 sidor the inheritance of Orquieda Divina (utläst)

2/2

25 sidor ur A sky beyond the storm

50 sidor ur The Love hypthesis av Ali Hazelwood

93 sidor ur The dead romantics av Ashley Poston

3/2

63 sidor ur A sky beyon the storm

43 sidor ur The Love hypothesis

51 sidor ur The dead romantics

4/2

29 sidor ur A sky beyond the storm

57 sidor ur The Love hypthesis

90 sidor ur The dead romantics

5/2

57 sidor ur A sky beyond the storm

50 sidor ur The Love hypothesis


+29 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozano

 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1239
tid lyssnat på ljudbok ca 11 timmar och 20 minuter
antal utlästa böcker 2

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 741
tid lyssnat på ljudbok 9 timmar och 20 min
antal utlästa böcker0

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 6090
tid lyssnat på ljudbok ca 61 timmar och 20 minuter
antal utlsäta böcker 12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar