måndag 20 februari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 7 / 2023

Jag läser det jag som jag brukar göra på en vecka nu, känner mig inte vara i en lässvacka, men däremot känner jag lässtress att jag inte hinner läsa mer än vad jag läser, alltså att jag skulle vilja läsa mer än jag läser i allafall fysiska böcker, ljudböcker känns inte som samma problem, det är lättare att läsa genom att lyssna just nu.
När jag inte läser (är orsaken till att jag väljer bort att läsa fysiska böcker) ser jag på booktube-klipp eller dans-klipp och TV-serier. Denna vecka är det dessa serier jag har sett på How to get away with  murder (2 avsnitt), Ounce upon a time (3 avsnitt) och även sett Disney- filmen Modig/Brave.
Det jag har lyssnat på denna vecka är musik eller ljudböcker. Poddar verkar jag ha helt ha slutat lyssna på.
Detta har jag läst dag för dag
14/2
69 sidor ur The pact we made av Layla Al-Amar (ljudbok)
83 sidor ur Giftmakerskan av Sarah Penner (utläst)
139 sidor ur Take a hint, Dani Brown av Talia Hibbert (ljudbok)

15/2
49 sidor ur The pact we made
50 sidor ur The city we bacame av N K Jemisin
105 sidor ur Take a hint, Dani Brown
24 sidor ur Hard to be good av Laura Kaye (ljudbok)

16/2
32 sidor ur The pact we made (utläst)
154 sidor ur Take a hint, Dani Brown (utläst)

17/2
115 sidor ur Hard to be good (utläst)
130 sidor ur Sweet on the greek av Talia Hibbert (ljudbok)

18/2
57 sidor ur Words of radiance av Brandon Sanderson
80 sidor ur Love from A to Z av S K Ali (ljudbok)
100 sidor ur Sweet on the greek (utläst)

19/2
36 sidor ur Words of radiance
42 sidor ur Love from A to Z 
101 sidor ur The Jumbie God´s revenge av Tracey Baptiste (ljudbok)
32 sidor ur The city we became

 + 35 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozanos
Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1433
tid lyssnat på ljudbok ca 13 rimmar och 30 minuter
antal utlästa böcker 5

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3440
tid lyssnat på ljudbok ca 35 timmar
antal utlästa böcker 8

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 8789
tid lyssnat på ljudbok ca 87 timmar
antal utlsäta böcker 20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar