måndag 13 februari 2023

Vad jag läste , såg och hörde på under vecka 6/2023

 

Jag läser och läser, fast jag känner jag skulle vilja läsa mer, jag tror inte jag är i en lässvacka längre för jag läser den mängd böcker som jag brukar men jag känner mera lässtress, för jag har så många böcker jag vill läsa men hinner inte med. Sen går det ännu lättare med att lyssna på ljudböcker än att läsa ur en fysisk bok.
Då jag inte läser eller håller på att kolla upp hotell etc för en planerad resa i april till Barcelona ser jag på antingen booktube eller TV-serier, och serier jag sett på är Once upon at timme (3 avsnitt) och How to get away with murder (2 avsnitt), Extraordinary (5 avsnitt) och sett om på Holy family för jag har fått Evelina att se på serien (7 avsnitt).
Har bara lyssnat på antingen musik eller ljudböcker i veckan som gått.

Vad jag läste dag för dag

6/2

33 sidor ur A sky beyond the storm av Saaba Tahir (ljudbok)

56 sidor ur The love hypothesis av Ali Hazelwood

130 sidor ur The dead romantics av Ashley Poston (ljudbok) (utläst)

7/2

32 sidor ur A sky beyond the storm

69 sidor ur The love hypothesis

31 sidor ur Bokälskare av Emily Henry (ljudbok)

8/2

31 sidor ur A sky beyond the storm 

36 sidor ur The love hypothesis (utläst)

50 sidor ur Bokälskare

9/2

40 sidor ur A sky beyond the storm (utläst)

131 sidor ur Bokälskare 

77 sidor ur Giftmakerskan av Sarah Penner

53 sidor ur The city we became av N K Jemisin

10/2

67 sidor ur Giftmakerskan 

36 sidor ur The city we became

48 sidor ur Bokälskare

11/2

62 sidor ur The pact we made av Layla Al-Amar (ljudbok)

76 sidor ur Giftmakerskan

12/2

43 sidor ur The pact we made

13/2

30 sidor ur The pact we made

115 sidor ur Giftmakerskan


+ 20 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozano


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1266
tid lyssnat på ljudbok ca 12 rimmar och 10 minuter
antal utlästa böcker 3

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 2007
tid lyssnat på ljudbok 21 timmar och 30 min
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 7356
tid lyssnat på ljudbok ca 73 timmar och 30 minuter
antal utlsäta böcker 15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar